Įmonės kainodara: strategija, kainų nustatymas ir ekonominiai skaičiavimai

Seminarą veda:
lector img
Programa:

• Kainodaros tikslai: pelnas, rinkos dydis, stabilumas ir kt.;
• Kainodaros strategijos ir kainos skaičiavimo metodai: kaštais pagrįsta kainodara, konkurencinė kaina, mokėjimo pajėgumo kainodara. Privalumai ir trūkumai;
• Paklausos elastingumas kainai ir galimybės kelti kainą. Veiksniai, lemiantys kainodaros sprendimus. Kainų keitimo strategijos;
• Kainos ir savikainos santykis. Skirtingi savikainos skaičiavimo būdai. Kintamosios ir pastoviosios sąnaudos, tiesioginės ir netiesioginės sąnaudos bei jų įtaka kainodarai. Lūžio taško skaičiavimai;
• Kaip atsakyti į klausimą: pasigaminti ar pirkti, tęsti gamybą ar nutraukti, kokia minimalia kaina imtis užsakymo?
• Apskaitos įtaka savikainai ir finansiniams rodikliams;
• Sąnaudų mažinimas ir sąnaudų perkėlimas, kaip kainodaros sprendimai;
• Kryžminis subsidijavimas, jo tikslai ir ribos.