Kainodara. Kaip patogiai tilpti į rinkos marškinius

Seminarą veda:
lector img
Remigijus Vainius turi daugiau kaip 20 metų darbo patirtį finansų srityje: bankininkystės, prekybos, svetingumo, statybos, energetikos, gamybos sektoriuose. Pastaruosius 7 metus aktyviai veikia įmonių pokyčių valdymo, efektyvumo sistemų įmonėse diegimo srityse.
Programa:

Seminaro tikslas – suteikti žinių apie kainodaros principus, savikainos skaičiavimo ypatumus ir kaip veiksmingai daryti įtaką veiklos rezultatams.

Seminaro programa:

• Kainodaros įtaka bendrovės veiklai ir jos tęstinumui. Kainos formavimasis rinkoje ir kainos formavimas įmonės veikla. Kaip būti patraukliam rinkoje ir nenuostolingam?
• Gaminio / paslaugos savikainos skaičiavimo ypatumai. Kaip sušvelninti veiklos sezoniškumo poveikį rezultatams kainos formavimo būdu?
• Naujas požiūris į veiklos kaštų valdymą. Klasikinis ir procesinis veiklos rodiklių valdymas ir kainodara. Kaip kaštų apskaita susijusi su veiklos efektyvumo rodiklių diegimu įmonėje?
• Dalyvių pateiktų praktinių pavyzdžių aptarimas ir situacijų scenarijai. Praktinių uždavinių sprendimai.

Seminaro metu gausite atsakymus į šiuos klausimus ir praktinius įrankius pritaikyti įgytas žinias savo veikloje.