Įgyjami gebėjimai:
• suprasite esminius pardavimo telefonu psichologinius niuansus;
• mokėsite pritaikyti tinkamiausią pardavimo telefonu metodą, atsižvelgdami į kliento tipą ir jo poreikius;
• gebėsite taikyti kelis skirtingus metodus pardavimo procese;
• žinosite esminius bendravimo su klientu psichologinius aspektus.
Dėstymo metodai: grupinis darbas, praktinės užduotys, kūrybinės interaktyvios užduotys komandose, situacijų analizė ir sprendimai.
Seminaro programa:
Pardavimo telefonu sėkmės faktoriai, klaidos ir mitai. Pardavimo telefonu planavimas ir pasiruošimas pokalbiams. Asmeniniai gebėjimai ir saviugda. 4 psichologiniai klientų tipai ir klientų tipų segmentavimas savo veikloje. Pratimai.
1. Savybių formulavimas į naudą. Rask atsakymą į klausimą „Kodėl?“
2. Balso intonacijų galia. Užkrėsk klientą pozityvia emocija.
3. Skaičių magija. Parodyk klientui tikrąją vertę. Praktinės užduotys.
4. Palyginimų metodas. Suprask, kaip klientas mąsto ir kaip jis suvokia vertes.
5. Klausinėjimo technikos. Žinok, kokio nori atsakymo, ir gauk jį.
6. „Aikido“ metodas. Pasinaudok kliento jėga prieš jį patį.
7. Atvirų durų metodas. Pažadėdamas nuolaidas, gauk kliento įsipareigojimus. Praktinės užduotys.