Talentų „medžioklė“ socialiniuose tinkluose

Seminarą veda:
lector img
Aistė Mažeikienė - lektorė ir konsultantė, turinti daugiau nei 18 metų patirtį vedant mokymus ir konsultuojant įmones. Verslo praktikė, organizacijų psichologė, konsultuoja ir ugdo organizacijas nuo 1999 metų. Sritys: atrankos ir mokymosi poreikių nustatymas, atrankų ir tęstinių mokymų įgyvendinimas, kompetencijų įvertinimas, motyvacijos, lojalumo, „slapto kliento“ tyrimai, metinio pokalbio ir kitų vertinimo sistemų įdiegimas įmonėse. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“. Dėsto dvejose aukštosiose mokyklose „Žmogiškųjų išteklių valdymą“, „Vadovavimo psichologiją“, „Verslo psichologiją“ ir „Retoriką“. Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2012). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis „Verslo derybos“.
Programa:

Seminaro tikslas – suprasti, sužinoti ir išmokti:
• Kaip atpažinti tinkamą kandidatą socialiniuose tinkluose?
• Kaip „parduoti“ mintį sudalyvauti atrankoje?
• Kaip „parduoti“ kompaniją tinkamiems kandidatams?

Seminaro programa:

I. KAIP ATPAŽINTI TINKAMĄ?

• Tinkamo mums žmogaus elgesio socialiniuose tinkluose aptarimas.
• Dažniausios vertinimo klaidos.

II. KADA IR KAS „MEDŽIOJA“?

• Vadovo motyvacija aktyviai ieškoti kandidatų: kodėl geriausiai tai galime padaryti patys? Mūsų vaidmuo paieškoje ir atrankoje.
• Atranka kaip įmonės įvaizdžio valdymo dalis.
• Kada tai atliekame? Vadovo laikas, skirtas naujokų paieškai.
• Kaip „prieiti“ prie tinkamų žmonių socialiniuose tinkluose? Nesėkmių prevencija.

III. KAIP „PARDUOTI“ MINTĮ SUDALYVAUTI ATRANKOJE?

• Konkretūs „medžioklės“ socialiniuose tinkluose etapai ir veiksmai.
• Kaip kalbėti su potencialiais kandidatais?
• Dažniausios bendravimo su kandidatu klaidos.
• Kaip „parduoti“ kompaniją? Vertės pasiūlymas. Kaip elgtis su „svajonių“ kandidatu, kad šis neatsisakytų mūsų pasiūlymo?
• Kaip patraukliai pateikti sudėtingus darbo aspektus?

IV. TIESIOGINĖS PAIEŠKOS TAIKYMO RIZIKA.

• „Galvų medžioklės“ rizika. Kokią kainą mokame už „žvaigždę“ iš konkurentų? Kaip užkirsti kelią nepalankiam „medžioklės“ rezultatui?

V. IŠVADOS. PRAKTIKA IR ATVEJŲ ANALIZĖ.

• Kaip užtikrinti, kad turėtumėte tai, ko ir ieškojote: nuo rinkos tyrimo, patrauklaus pozicijos ir organizacijos pristatymo, pretendentų motyvavimo, iki galutinių derybų bei naujoko įtraukimo į komandą, jos/jo lojalumo stiprinimo priemonių?