Seminaro tikslas – suprasti, sužinoti ir išmokti:
• Kaip atpažinti tinkamą kandidatą socialiniuose tinkluose?
• Kaip „parduoti“ mintį sudalyvauti atrankoje?
• Kaip „parduoti“ kompaniją tinkamiems kandidatams?
Seminaro programa:
I. KAIP ATPAŽINTI TINKAMĄ?
• Tinkamo mums žmogaus elgesio socialiniuose tinkluose aptarimas.
• Dažniausios vertinimo klaidos.
II. KADA IR KAS „MEDŽIOJA“?
• Vadovo motyvacija aktyviai ieškoti kandidatų: kodėl geriausiai tai galime padaryti patys? Mūsų vaidmuo paieškoje ir atrankoje.
• Atranka kaip įmonės įvaizdžio valdymo dalis.
• Kada tai atliekame? Vadovo laikas, skirtas naujokų paieškai.
• Kaip „prieiti“ prie tinkamų žmonių socialiniuose tinkluose? Nesėkmių prevencija.
III. KAIP „PARDUOTI“ MINTĮ SUDALYVAUTI ATRANKOJE?
• Konkretūs „medžioklės“ socialiniuose tinkluose etapai ir veiksmai.
• Kaip kalbėti su potencialiais kandidatais?
• Dažniausios bendravimo su kandidatu klaidos.
• Kaip „parduoti“ kompaniją? Vertės pasiūlymas. Kaip elgtis su „svajonių“ kandidatu, kad šis neatsisakytų mūsų pasiūlymo?
• Kaip patraukliai pateikti sudėtingus darbo aspektus?
IV. TIESIOGINĖS PAIEŠKOS TAIKYMO RIZIKA.
• „Galvų medžioklės“ rizika. Kokią kainą mokame už „žvaigždę“ iš konkurentų? Kaip užkirsti kelią nepalankiam „medžioklės“ rezultatui?
V. IŠVADOS. PRAKTIKA IR ATVEJŲ ANALIZĖ.
• Kaip užtikrinti, kad turėtumėte tai, ko ir ieškojote: nuo rinkos tyrimo, patrauklaus pozicijos ir organizacijos pristatymo, pretendentų motyvavimo, iki galutinių derybų bei naujoko įtraukimo į komandą, jos/jo lojalumo stiprinimo priemonių?